Odpowiedzi

2010-02-07T17:03:56+01:00
Tkanka przewodząca- występują we wszystkich organach roślin. transportują pobieraną z gleby wodę z solami mineralnymi oraz substancje odżywczewytworzone w procesie fotosyntezy. wyróżna się dwa rodzaje tkanek przewodzących:drewno i łyko.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:07:13+01:00
Za bardzo nie wiem o co chodzi ; /
Tkanki przewodzące transportują wodę i substancje odżywcze do wszystkich komórek organizmu. Do takich tkanek należy drewno i łyko. Drewno transportuje wodę i rozpuszczone w niej sole mineralne z korzeni do pozostałych części roślin, natomiast łyko przewodzi związki organiczne powstałe w procesie fotosyntezy z lisci do wszystkich organizmów. Elementy drewna i łyka tworzą wiązki przewodzące, które ciągną się przez cała roślinę.

Mam nadzieje że pomogłam ;**
Dasz naj.?