Odpowiedzi

2010-02-07T17:16:11+01:00
Ułan Bator
47° N
106° E

Kualla Lumpur
03° N
101° E

Perth
31°S
115°E

Teheran
35°N
51°E

Kalkuta
22° N
88° E

Miami
25°N
80°W

Glasgow
55° N
4° W

Porto
41° N
8° W

Addis Abeba
9°N
38° E
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:17:06+01:00
Ułan Bator- 47° 55' N 106° 55' E
Kuala Lumpur- 03° 09' 14 '' N 101° 41' 32'' E
Perth- 31° 58' S 115° 49' E
Teheran- 35° 42' N 51° 25' E
Kalkuta- 22°34'N 88°22'E
Miami- 25° 47' N 80° 13' W
Glasgow- 55° 52' 12 '' N 4° 16' 12'' W
Porto- 41°9' N 8°38' W
Addis Abeba- 9° 3' N 38° 74' E