Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:05:33+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu
1 5 1
2010-02-07T17:05:35+01:00
1.Rachunek sumienia
2.Zal za grzechy
3.Mocne postanowienie poprawy
4.Spowiedż szczera
5.Zadośćuczynienie Panu Bogu i Bliżniemu
2010-02-07T17:06:53+01:00
Rachunek sumienia.
żal za grzechy
postanowienie poprawy
szczera spowiedź
zadośćuczynienie Bogu i bliźnim