Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:06:40+01:00
-uczęszczanie na msze św.
-zmarłych pogrzebac
-chrzest św.
-małżeństwo w kościele chrześcijańskim
-wiara
-nadzieja
-miłość
1 5 1
2010-02-07T17:09:17+01:00
1. Wiara w jednego Boga.
2. Wiara w trzy osoby boskie.
3. Wolna wola.
4. Wiara, że Jezus umarł na krzyżu za nas
5.Chrzest zmywa grzech pierworodny.
6. Wiara w to, że Bóg jest stworzycielem świata.
1 5 1