Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:39:29+02:00
Duże litery to słowa do krzyżówki
1. Mama Pana Jezusa (Maryja)
2. Mahomet jest w tej religi prorokiem (Islam)
3. 13 grudnia obchodzony jest jej dzień (Święta Łucja)
4. Wiara w jednego boga (mOnoteizm)
5. Patron rycerzy (Święty jerzy)
6. Czarny motyl (Ćma)
2 3 2
2009-10-08T20:41:09+02:00
1 M i c h a ł
2 l l I a d a
3 Ł o ś
4 M i k r O s k o p
5 Ś m i e r ć
6 c z ę ś Ć


1.Popularne imie męskie na litere M
2.Odyseja i ......
3.Zwierze z rogami
4.Słyży do powiększania pewnych próbek
5.Każdego czeka .....
6.Rzeczownik to odmienna .......mowy
2009-10-08T20:41:35+02:00
m a m a
i l o r a z
k o ś c i u ł
o b r a z
ś n i e g
ć

1.kobieta która nas urodziła i wychowała
2.wynik dzielenia
3.chrześcijański dom modlitwy
4.na ścianie wieszamy
5.pada w zimie jest biały i zimny
6.nie wiem :)