Przetłumaczyć słówka:

abandon
abruptly
absorbed
absorbing
accelerate
according to
accurate
accusation
accuse
accused
accustom
accustomed
acknowledge
actually
acute
addictive
additive
adjust
advisedly
affection
agitation
alarmed
all-round
allergic
aloof
alteration
ambiguity
ambiguous
anniversary
announce
antenna
appalling
apparently
appeal
applaud
apprehend
apprentice
approachable
appropriate
arguable
armful
art lover
artificial
artificially
asinine
asocial
aspire
assent
assign
assist
assumption
astonished
astound
astounded
astounding
atrocious
attain
attainable
attempt
attentively
attest
attitude
average
awesome
awkward

2

Odpowiedzi

2010-02-07T17:12:07+01:00
Porzucić
nagle
wchłaniany
absorbujących
przyspieszenie
zgodnie z
dokładny
oskarżenie
oskarżać
oskarżony
wciągać
przyzwyczajony
potwierdzić
właściwie
ostra
wciągający
dodatku
wyregulować
naumyślnie
uczucia
pobudzenie
zaniepokojony
wszechstronnej
alergiczne
na uboczu
zmiany
dwuznaczność
dwuznaczny
rocznica
zawiadomić
Antena
przerażający
pozornie
odwołanie
brawo
zatrzymania
praktykant
przystępny
odpowiednie
twierdzić
pęk
miłośnik sztuki
sztuczne
sztucznie
ośli
aspołeczny
mieć aspiracje
Zgoda
przypisać
pomoc
założenie
zdumiony
zadziwiać
zdumiony
zdumiewający
okrutny
osiągnięcia
osiągalny
próba
uważnie
potwierdzają
postawa
średni
fantastyczny
niezgrabny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:15:36+01:00
Porzucić
nagle
wchłaniany
absorbujących
przyspieszenie
zgodnie z
dokładny
oskarżenie
oskarżać
oskarżony
wciągać
przyzwyczajony
potwierdzić
właściwie
ostra
- addictive
dodatku
wyregulować
naumyślnie
uczucia
pobudzenie
zaniepokojony
wszechstronnej
alergiczne
na uboczu
zmiany
dwuznaczność
dwuznaczny
rocznica
announce
Antena
przerażający
pozornie
odwołanie
brawo
zatrzymania
praktykant
przystępny
odpowiednie
twierdzić
pęk
miłośnik sztuki
sztuczne
sztucznie
ośli
aspołeczny
-- Aspire
Zgoda
przypisać
pomoc
założenie
zdumiony
zadziwiać
zdumiony
zdumiewający
okrutny
osiągnięcia
osiągalny
próba
uważnie
potwierdzają
postawa
średni
fantastyczny
niezgrabny
Mam nadzieję że pomogłam:)
1 4 1