Odpowiedzi

2010-02-07T17:11:37+01:00
Myślę,że herb to symbol i oznaka dla miasta.Większość miast i państw miało swoje herby dlatego,że chciało się wyróżnic od innych i chciało odstraszać przeciwników.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:17:49+01:00
Przepis na spowiedź
1 przypomnij sobie wszystkie swoje grzechy, te cięższe jak i lżejsze
2 zrób porządny rachunek sumienia + pomódl się do Boga tak jak zawsze oraz o to, by wybaczył ci twoje grzechy
3 podejdz do konfesjonalu, przedstaw sie
4 powiedz wszystkie swoje grzechy jakie znasz, nie zatajaj żadnego [bo spowiedz bedzie nieważna], pamiętaj też, że musisz być szczery. ksiądz nie powie nikomu, tego co powiedziałeś jemu, więc spokojnie mozesz z nim rozmawiać. jesli cos cię trapi, zapytaj go, na pewno ci wytłumaczy
5 żałuj za grzechy
6 po wyjsciu z konfesjonału odmów pokutę [jeski takową masz] tudziez pomódl się.
7i pamiętaj! nie grzesz jeśli masz wybór. wiadomo, że kazdemu moze sie zdarzyc raz czy dwa zgrzeszyc, ale trwanie w grzechu jest absurdalne

herb to znak rozpoznawczy danej osoby, bądź grupy. znak bojowy do odroznienia "swojego" od wroga, ponieważ kiedyś w czasie wojny ciała i twarze były zakryte zbrojami, hełmami więc trudno było rozpoznać przyjaciela od nieprzyjaciela.
1 5 1