Odpowiedzi

2010-02-07T17:10:47+01:00
Pastylki na porost włosów- nasz produkt gwarantuje szybki porost włosów w krótkim czasie. wystarczy tylko troche cierpliwości. zarzyj pastylki i ciesz sie bujną czupryną :)
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:12:31+01:00
"krople przywracające stracony czas "
Czy kiedykolwiek zmarnowałeś czas na coś bezsensownego ?
Czy spędziłeś czas z kimś z kim nie chciałeś ?
Napewno każdy z was miał chęć odzyskania straconego czasu !
MY MAMY NA TO RADĘ !
"Krople przywracające stracony czas ".Najlepszy na rynku dostarczyciel nowego , niezmarnowanego czasu !
26 4 26
2010-02-07T17:15:09+01:00
Pastylki na porost włosów.
Jesteś łysy, masz rzadkie włosy, a może za krótko je obciełaś? Tylko u nas kapsułki na ich porost w atrakcyjnej cenie. Nie musisz się już martwić, że nie masz odpowiedniej długości włosów do wymarzonej fryzury: wystarczy tylko wieczorem zarzyć jedną kapsułkę a rano budzisz się jako inny człowiek.
Zainteresowanych prosimy o kontakt :
ul. Majowa 462728299 nr.:00088887777
14 3 14