Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:23:46+01:00
Wykończenia roku szkolnego
przechodzącej egzaminu -
przechodzącej axam -
emerytalnych
zwycięstwa sportowego
wesele
nagrodzonego / nagroda swój firs/yob/salary-


A zdanai np.
Yesterday was finishing the school year

nie jestem super z anglika więc tylko tyl pomoge ale chyba się przyda ;)
2010-02-07T17:27:37+01:00
Finishing (powinno być) the school year- kończyć rok szkolny
At the moment I'm finishing the school year. (W tym momencie kończę rok szkolny)

passing your driving test- zdawać test prawo jazdy
Are you passing your driving test? (Zdajesz test na prawo jazdy?)

passing an exam(powinno być)- zdawać egzamin
My sister is passing an exam now. (Moja siostra teraz zdaje egzamin)

a retirement- emerytura
There have been a number of retirements. (Wielu ludzi odeszło na emeryturę)

a sports victory- sportowe zwycięstwo
Our team make a sports victory. (Nasza drużyna odniosła sportowe zwycięstwo)

a wedding- wesele/ślub
That was a fantastic wedding. (To było fantastyczne wesele)

winning award/a prize - wygrać odszkodowanie/nagrodę
She received an award of £5 000 for damages. (ona otrzymała 5000funtów nagrody za szkody)

your first job/salary - twoja pierwsza praca/pensja
Your first job is very hard. I hope that you get high salary for this job. (Twoja pierwsza praca jest bardzo ciężka. Mam nadzieję, że dostaniesz wysoką pensję za tę pracę.)