Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:17:06+01:00
Słowa ,, Biblia jest słowem Boga i człowieka" oznaczają że biblia została spisana przez Boga i człowieka. W Biblii są elementy dodane przez samego boga, który tchnął słowa w człowieka, który je spisał.
2010-02-07T17:18:19+01:00
Oznaczają że biblia została spisana przez Boga i człowieka. W Biblii są elementy dodane przez samego boga, który tchnął słowa w człowieka, który je spisał.
2010-02-07T17:41:35+01:00
BIBLIA JEST SŁOWEM BOGA I CZŁOWIEKA,DLATEGO ŻE PAN BÓG W BIBLII PRZEMAWIA DO NAS NIE TYLKO SŁOWEM,ALE I SWYMI CZYNAMI .BIBLIA SĄ TO SŁOWA BOŻE KTÓRE PRZEKAZYWAŁ NAM SYN BOŻY ,A CZŁOWIEKA ,GDYŻ TE SŁOWA BOŻE SPISALI UCZNIOWIE JEZUSA-APOSTOŁOWIE.
1 5 1