Co to?
1.Ziemnowodny ssak jajorodny o szczękach zakończonych rogowym, płaskim dziobem
2.Australijski struś
3.Inna nazwa lasów namorznych
4.Najdłuższy dopływ rzeki Murray
5.Zamieszkujący Australię ssak jajorodny z ryjkowatym pyskiem i kolcami na grzbiecie

2

Odpowiedzi

2010-02-07T17:23:35+01:00
1-dziobak
2- kazuar
3-mangrowia
4-darling
5-kolczatka australijska
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:52:51+01:00
1.dziobak
2.emu
3.mangrowe
4.darling
5.kolczatka
4 5 4