Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:19:24+01:00
Chciałabym się zaprzyjaźnić z Marianem bohaterem książki pt. ,,Ten obcy'' Dlatego , że Marian jako jedyny bohater z tej książki mi zaimponował swoją rozważnośćią, odwagą,logiką i sprytem którego brak u innych bohaterów.Marian w trudnych sytuacjach nie poddawał się i próbował za wszelką cenę dojść do wybranego celu.
3 5 3
2010-02-07T17:22:43+01:00
Tak ponieważ Marian jest zawsze ostrożny,gdy na wyspę przyjechał zenek Marian go od razu nie polubiał zachował odległość od znajomości z nim. Był on głową całej paczki przyjaciół. Był mądry, uczciwy, zawsze przyznawał się do winy, był pomocny, ale to on sprawił że zenek odszedł i prawdę mówiąc dobrze zrobił bo nie powinno się kraść pieniędzy nawet jeśli jest się głodnym.
2 5 2