Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:14:47+01:00
Na przykladzie najlepiej :P Jesli ktos ma duzo zakres tolerancji na alkohol to jest spoko i moze duzo pic. Natomiast jesli ma maly zakres, to niestety latwo sie upija a w skrajnych przypadkach moze trafic do szpitala ew. umrzec.
3 3 3
2010-02-07T17:18:36+01:00
To jest zakres wartości jakiegoś czynnika wokoło którego jakiś organizm jest w stanie utrzymać się przy życiu ten czynnik to np:temperatura, oświetlenie
określa się przez dwie wartości(pessimum):najniższą(minimum)i najwyższą (maksimum) działającego czynnika Kiedy się przekroczy te wartości powoduje to
zahamowanie procesów życiowych, a następnie śmierć organizmu
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.....................
Pozdrawiam....;)
2010-02-07T17:25:50+01:00
Jest to zakres zmienności warunków środowiska w których organizm może żyć.