Potrzebuje napisac list z niemca na temat "Bierzesz udział w wymianie polsko-niemieckiej wysli do swojego niemieckiego partnera list w którym:
-poinformujesz go jak sie nazywasz ile masz lat
-opiszesz siebie i rodzine
-napiszesz o swoim hobby i co robisz w wolnym czasie
-poprosisz o odpowiedz i zachecisz do dalszej korespondencji

prosiłbym o przetłumaczenie tego listu na polski :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:21:09+01:00
Hello!
Ich heiBe Małgosia. Ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Kraków. Ich bin mittelgroB und schlank. Meine Haare sind lang. Meine Augen sind hall und blau. Meine Mutter heiBt Katarzyna, mein Vater heiBt Grzegorz, meine Schwester heiBt Marysia. I mag singen. Tschuss und bis bald.
Małgosia.

Hej!
Nazywam się Małgosia. Mam 16 lat. Mieszkam w Krakowie. Jestem średniego wzrostu i szczpła. Moje włosy są długie. Moje oczy są jasne i niebieskie. Moja mama ma na imię .................................. Ja lubię śpiewać. Papa i do zobaczenia. Małgosia.
2010-02-07T17:27:41+01:00
Hallo!!!
Ich bin JBL. Ich habe 13 Jahre alt. IIch komme aus Polen.
Ich und meine Eltern ins Warschau wohnen.Ich liebe spiele FuBball und Computer. Antworten Sie mir! Ich möchte dich zu meinem Freund, Korrespondenz.

Cześć!

Jestem JBL. Mam 13 lat. Pochodzę z Polski. Ja i moi rodzice mieszkamy w Warszawie. Lubię grać w piłkę nożną i na komputerze. Odezwij się! Chcę żebyś został moim przyjacielem na odległość.