Siemka mam jutro (tj 8.02.10) sprawdzian z matmy z wyrażeń algebraicznych (chodzę do 1 gimnazjum) mógłby mi ktoś daćstrone www do nauczenia się albo sam mnie nauczyć

jak cośto moje książki to matematyka z plusem 1 wersja zgodna z najnowszą postawą programową

3

Odpowiedzi

2010-02-07T17:17:02+01:00
Ok. mogę spróbować ci pomóc. z jakimi zadaniami masz problem?
podaj przykład
1 4 1
2010-02-07T17:17:11+01:00
Hejka:) na stronach www raczej nie znajdziesz dobrze wytłumaczonego tego czego nie rozumiesz:) jak chcesz to ja mogę Ci pomóc:) z tego co pamiętam miałam dobre oceny z wyr. algebraicznych :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:20:16+01:00
Strona, które powinny Ci pomóc:

http://74.125.77.132/search?q=cache:kLG0mcyVLHMJ:www.wsp.krakow.pl/mat/komputery/video/1.ppt+wyra%C5%BCenia+algebraiczne&cd=7&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

Jeżeli sama miałabym Ci pomóc to najprościej powiem Ci tak:
dodajesz poprostu te same wyrazy, np gdy masz 2xy-4x-5xy+8yx
to widać że tylko takimi samymi wyrazami są 2xy i 5xy i rozwiązujesz -7xy-4x+8yx
mam nadzieję, że choc trochę pomogłam :)
2 3 2