Dobierz współczynniki stechiometryczne w równaniach reakcji chemicznych.
K + CI2 --> KCI
CuO + C --> Cu + CO2
N2O --> N2 + O2
Pb + O2 --> PbO
SO2 +O2 --> SO3
NH3 + O2 --> N2 + H2O
Cu2O + C --> Cu + CO2
Na + CI2 --> NaCI
Fe + CI2 --> FeCI3

Daje naj :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:19:19+01:00
2K + CI2 -->2 KCI
2CuO + C --> 2Cu + CO2
2N2O --> 2N2 + O2
2Pb + O2 --> 2PbO
2SO2 +O2 -->2 SO3
4NH3 + 3O2 --> 2N2 + 6H2O
2Cu2O + C --> 4Cu + CO2
2Na + CI2 --> 2NaCI
2Fe + 3CI2 --> 2FeCI3
1 5 1
2010-02-07T17:21:16+01:00
2K + CI2 --> 2KCI
2CuO + C --> 2Cu + CO2
2N2O --> 2N2 + O2
2Pb + O2 --> 2PbO
2SO2 +O2 --> 2SO3
4NH3 + 3O2 --> 2N2 + 6H2O
2Cu2O + C --> 4Cu + CO2
2Na + CI2 -->2 NaCI
2Fe + 3CI2 --> 2FeCI3
1 5 1