Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:18:27+01:00
Spotkanie ma miejsce w rozdziale XXI jakby co :) możesz sobie poszukać na necie, bo jest ksiązka cała przepisana.

ale wracając do terści pytania, to Lis pojawia się po tym, jak Mały Książę odwiedził ogród kwitnących róż. Mały Książę myślał, że posiadanie jednej Róży czyni go wielkim. Jednak gdy zorientował się, że w odwiedzanym orgodze znajduje się pięć tysięcy kwiatów podobnych do jego Róży, zdał sobie sprawę, że posiadanie własnego kwiatu nie czyni go wyjątkowym i wielkim księciem. Po czym położył się na trawie i płakał. Zaraz potem zjawił się Lis.

(potem Mały Książę zaproponował zabawę lisowi, który nie mógł się z nim bawić dlatego, że nie był oswojony. Mały Książę pyta, co znaczy oswoić, na co Lis odpowiada - "oswoić znaczy stworzyć więzy". Wyjaśnia Małemu Księciu, że póki go nie oswoi będzie dla niego tylko zwykłym lisem (jak kazdy inny), ale gdy już stworzą więzy stanie się dla niego wyjątkowy i jedyny. Lis przekazuje także prawdę, że poznaje się tylko to, co się oswoi, a że poznanie wymaga czasu, którego ludzie nie mają, dlatego kupują rzeczy gotowe, a że nie ma sklepu z przyjaciółmi, temu też ludzie nie mają przyjaciół. Po tej rozmowie Mały Książę rozumie wartość przyjaźni, idzie spowrotem do Ogrodu Róż, gdzie rozmawiając z nimi, wyjaśnia wartość jego Róży. Tłumaczy, że jest ona dla niego jedyna, bo to włąsnie nią się opiekuje, jej poświęca swój czas itp.)
8 4 8
2010-02-07T17:19:10+01:00
MK spotkał lisa na Ziemii. Lis poprosił MK o oswojenie go ponieważ chciał się zaprzyjażnić z MK, opowiadał mu o niebezpieczeństwach które czekają go na Ziemii...

pozdrawiam:)
5 4 5