Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:19:10+01:00
Donald Tusk - premier, przewodniczący Komitetu Integracji Europejskiej;
Waldemar Pawlak - wicepremier, minister gospodarki;
Grzegorz Schetyna - wicepremier, minister spraw wewnętrznych i administracji;
Elżbieta Bieńkowska - minister rozwoju regionalnego;
Zbigniew Ćwiąkalski - minister sprawiedliwości;
Zbigniew Derdziuk - minister, członek Rady Ministrów;
Mirosław Drzewiecki - minister sportu i turystyki;
Jolanta Fedak - minister pracy i polityki społecznej;
Cezary Grabarczyk - minister infrastruktury;
Aleksander Grad - minister skarbu państwa;
Katarzyna Hall - minister edukacji narodowej;
Bogdan Klich - minister obrony narodowej;
Barbara Kudrycka - minister nauki i szkolnictwa wyższego;
Ewa Kopacz - minister zdrowia;
Maciej Nowicki - minister środowiska;
Jacek Rostowski - minister finansów;
Marek Sawicki - minister rolnictwa i rozwoju wsi;
Radosław Sikorski - minister spraw zagranicznych;
Bogdan Zdrojewski - minister kultury i dziedzictwa narodowego.
10 4 10
2010-02-07T17:19:27+01:00
Tutaj masz linki:
http://www.erepublik.com/en/article/informacje-od-rzecznika-rz-du-sk-ad-rz-du-stycze-luty-2010-1129953/1/20

http://www.pardon.pl/artykul/2900/jak_wam_sie_podoba_mozliwy_sklad_rzadu_tuska

http://www.pardon.pl/artykul/3038/ocen_sklad_rzadu_donalda_tuska
1 5 1