Odpowiedzi

2010-02-07T17:30:18+01:00
Drogi Papkinie!

Serdecznie zapraszam Cię na ślub Klary i Wacława który odbedzie sie(data np.20.04.1998.)w (miejscowśc) o godz.12.00
Proszę o potwierdzenie pobytu.

(zaprasząjący)
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:35:01+01:00
~~~~~~~~~~ZAPROSZENIE~~~~~~~~
Mam przyjemność zaprosić Szanownego Pana Józefa Papkina, na uroczysty ślub:
Bratanicy Cześnika- Klary
i
Syna Rejenta- Wacława.
Ich miłość kwitła pomimo wielu przeszkód, uczucie było ponad wszystkie negatywy, było gorące i nie tracili nadziei, że w końcu nadejdzie dzień, kiedy staną razem na ślubnym kobiercu.
Zakochani i ich świeżo pogodzone rodziny liczną na przybycie Szanownego Pana.


Uroczystość zaślubin odbędzie się w zamku Pana Cześnika o godzinie 15:00 w najbliższą sobotę.
Zapraszamy również na wesele, które będzie miało miejsce również w zamku S.P. Cześnika.


podpisani:
Wacław i Klara.



pozdro;]
15 3 15