Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:22:14+01:00
1. Źródłem radości jest dla mnie możliwość spotkania z Bogiem. Nie każdy człowiek ma taką możliwość.
2. Prawdziwego szczęścia szukam wśród osób, którym mogę zaufać. Kontakty międzyludzkie są dla mnie bardzo ważne.
3. Dzielę się radością z innymi poprzez mój uśmiech i świadectwo życia zgodnego z moimi zasadami.
4. Swoją radość chcę zanieść wszystkim ludziom, którzy tego potrzebują.
2 5 2
2010-02-07T17:25:27+01:00
Dla mnie źródłem radości jest szczęście ludzi wszystkich wokoło .
Prawdziwego szczęścia szukam pomagając innym ludziom tak aby i oni byli szczęśliwi .
Radością dziele się z innymi na wiele sposobów , najważniejszym dla mnie jest wspólna rozmowa o tym co mi je daje .
Radość chcę zanieść wszystkim osobom które jej jeszcze potrzebują .

Mam nadzieje że się spodoba:)
2 5 2
2010-02-07T18:03:41+01:00
1. Dla mnie żródłem radości jest każdy udany mecz polaków
2. Prawdziwego szczęścia szukam w Bogu
3. Mówię im o niej
4. całej rodzinie
1 5 1