Liczba kilometrów: stacja: godz.przyjazdu: godz.odjazdu:
0 Tczew - 14:45
24 Starogard gdański 15:12 15:13
67 Czersk 16:01 16:02
97 Chojnice 16:47 -


Z jaką średnią prędkością porusza się pociąg "Tur" na trasie Czersk-Chojnice?Odpowiedź wyraź w km/h.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:23:49+01:00
97-67=30km
16:14-16:02=45minut
V=s/t
V=30/45
V=66,66km/h
2010-02-07T17:26:16+01:00
97-67=30km
16:14-16:02=45minut
V=s/t
V=30/45
V=66,66km/h