Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:22:00+01:00
January February March April May June July August September October November December
1 5 1
2010-02-07T17:24:12+01:00
January - styczeń
February - luty
March - marzec
April - kwiecień
May - maj
June -czewriec
July - lipiec
August - sierpień
September - wrzesień
October -październik
November - listopad
December - grudzień
4 4 4
2010-02-07T17:24:40+01:00
January - styczeń
February - luty
March - marzec
April - kwiecień
May - maj
June - czerwiec
July - lipiec
August - sierpien
September - wrzesien
October - pazdziernik
November - listopad
December - grudzien
2 5 2