Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:26:30+01:00
"Pieniądze szczęścia nie dają " - oznacza to że są inne wartości np.przyjaźń które daja więcej szczęścia dają.
"Czas to pieniądz"-czas jest cenny
"Spać na pieniądzach"-być bogatym
"Pranie brudnych pieniędz" - posiadanie lub fałszowanie fałszywych peniędzy
2 3 2
2010-02-07T17:28:03+01:00
Zbijać kokosy - dużo zarabiać, stać się bardzo zamożnym
Wyrzucać pieniądze w błoto - marnować pieniądze na coś mało znaczącego.
Pustki w kieszeni - brak pieniędzy
Prać (brudne) pieniądze - dokonywać nielegalnych transakcji finansowych
Spać na pieniądzach - być bardzo bogatym
2 3 2