Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:23:33+01:00
Bezpł. Wady: takie samo DNA w każdym organizmie, niemożliwość życia w zmiennym środowisku. Zalety: szybkie rozmnażanie się Pł: Zalety: niepowtarzalny kod DNA będący mieszanką DNA obojga rodziców, możliwość życia w zmieniającym się środowisku Wady: wolne rozmnażanie, niewielka liczna potomstwa.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:29:48+01:00
Rozmnażanie bezpłciowe

Zalety:
-wystarczy tylko jeden osobnik
-duża liczba nowych osobników w krótkim czasie(organizmy potomne są podobne do organizmów rodzicielskich)

Wady:
-brak zmienności organizmów ,w razie niesprzyjających warunków
środowiskowych wszystkie organizmy/osobniki gina

Rozmnażanie płciowe:

Wady:
-potrzebna są dwa osobniki
-nie uzyska się identycznego potomstwa

Zalety:
-zmienność organizmów- rozszczepienie cech
1 5 1