Odpowiedzi

2010-02-07T17:32:57+01:00
Warszawa 21 stopni E godz. 15.31
Paryż 2 stopnie E
Moskwa 37 stopni E

Warszawa - czas środkowo-europejski 15.31
Paryż - czas uniwersalny 14.15
Moskwa - czas moskiewski godzina 16.35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:33:23+01:00
Paryż: 02st.E - x
Warszawa: 21st.E - 15:31
Moskwa"37st.E - x

Warszawa - 15:31 Paryż - x
21 - 02 = 19st.
19st * 4min = 76 min. = 1godz. 16 min.
15:31 - 1:16 = 14:15 w Paryżu

Warszawa - 15:31 Moskwa - x
37 - 21= 16st.
16 * 4= 64min. = 1godz. 04 min.
15:31 + 1godz. 04min = 16:35 w Moskwie