Liczba kilometrów: stacja: godz.przyjazdu: godz.odjazdu:
0 Tczew - 14:45
24 Starogard gdański 15:12 15:13
67 Czersk 16:01 16:02
97 Chojnice 16:47 -

Bilet normalny z Gdyni Głównej do Czerska przez Tczew kosztuje 18zł 30gr.Michał podróżował ze swoim psem Tofikiem .Chłopcu przysługuje 2/5 zniżki, a Tofikowi 9/10.Oblicz łączny koszt podróży Michała z Tofikiem do Czerska.

2

Odpowiedzi

2010-02-07T17:43:51+01:00
40%* 18.30= 7.32
18.30-3.66=10.98 zł - Michał
90% * 18.30=16.47
18.30-16.47=1.83 zł Tofik
łączny koszt 10.98+1.83=12.81 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:53:30+01:00
0,4%* 18.30= 7.32

18.30-3.66=10.98 zł - Tyle Michał zapłaci za bilet


0,9 * 18.30=16.47

18.30-16.47=1.83 zł - tyle michał zapłaci za bilet Tofika


0.98+1.83=12.81 zł - Tyle Michał zapłaci za swój i Tofika bilet