Odpowiedzi

2010-02-07T17:28:19+01:00
P=6cmx8cm:2=48cm:2=24cmkwadra


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:29:02+01:00
P= 1/2*p*q
P= 1/2*6cm*8cm
P= 3m*8cm
P= 24cm2

a= 20cm:4
a= 5cm

P=a*h
24cm2=5cm*h
h= 24cm:5cm
h= 4.8cm

Odp. Pole tego rmbu wynosi 24cm2, a wysokość 4.8cm

;DD



  • wave
  • Rozwiązujący
2010-02-07T17:30:42+01:00
Pr= 6*8/2 = 24cm²
L= 20cm
a= 20 : 4 = 5cm
h = 24 : 5 = 4,8cm
Pr - pole rombu
L - obwód
a - bok
h - wysokość robmu