Odpowiedzi

2010-02-07T17:28:15+01:00
Przegrali ponieważ był niekorzystny układ granic , lepiej uzbrojone wrogi,
zdrada sojuszników, napaść drugiego sąsiada zwiążku radzieckiego na wschodnią granicę...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:30:50+01:00
Niekorzystny uklad granic . dzielnie sie bronnili ale przegrali przedewszystkim z powodu braku animunicji ,niemcy mieli liczna przewagę broni, zdrada jednostek sojuszniczych