Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:33:01+01:00
ZAPROSZENIE
Droga (imię koleżanki). Serdecznie zapraszam Cię na kurs tańca organizowany w naszej szkole. Zapewniam, że jest niesamowicie zdrowa forma rozrywki. W dodatku możesz schudnąć kilka zbędnych kilogramów. Pierwsze zajęcia odbędą się na sali gimnastycznej 21.02.10 o godzinie 16. Cena to tylko 20 złotych na miesiąc. Liczę, że się tam zobaczymy.
2010-02-07T17:33:34+01:00
Zapproszenie!
Zapraszam serdecznie Karoline Tomaszek na kurs tańca towarzyskiego który odbędzie się w rynku przy ulicy Jarosława 16 o godz 17 w nowym sączu Bardzo proszę o wymyślenie sobie własnego układu z partnerem, bo będzie przesłuchanie!





Pan Kowalski
2010-02-07T17:36:32+01:00
Droga Andżeliko,
bardzo chciałabym zaprosić Cię na kurs tańca, który odbędzie się 13.02 w gimnazjum nr 9 w Lesznie, na godzinę 19. To dzień przed walentynkami więc przyda Ci się nauczyc kilku kroków:) Pamiętaj, że dzięki temu bedziesz bardziej wysportowana i wygimnastykowana... taniec przynosi wiele korzyści więc opłaca się od czasu do czasu potańczyć...:)

pozdrawaim:)
2 5 2