Odpowiedzi

2010-02-07T17:46:12+01:00
Ćwiczenia:
AB,EF,HG MN,IJ,LK
BC, AD, HD, GC PL, OK, PM, ON
72 CM 84CM
BCGF PMNO
ABCD, EFGH, CDHG, ABFE LIPM, OKJN, IMNJ, PONM
36 cm2 50 cm2
216 cm3 240 cm3

książka
a) ZAYS
b) KRIN, SZAY, SYNK, ZRIA
c) równoległe SK, AI
prostopadłe SZ, KR, IR,AZ
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:47:03+01:00
Ćwiczenia str 21 zad. 1 moge ci podać przez gg 9286548 bo niewiem jak mam tu wpisać.

zad. 1 stro.. 109

a )różnoległe do ścianu KRIN - YAZS
b ) porostopadłe do ściany SKRZ - SYAZ, KRIN
c ) krawędzie róznoległe do ZR - SK, YN, AI


mam nadzieje ze pomogłam coś tam . ;p