Odpowiedzi

2010-02-07T17:37:34+01:00
3/5x = 0.6x

0,6x+0,5y=2
0,5(2x-y)=2

0,5y=2-0,6x /*2
x-0,5y=2/*2

y=4-1,2x
2x-y=4

y=4-1,2x
2x-4-1,2x=4

y=4-1,2x
0,8x=8

y=4-1,2x
x=10

y=4-12
x=10

y=-8
x=10
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:39:39+01:00
{3/5x + 1/2y = 2
{1/2(2x - y) = 2

{3/5x + 1/2y = 2
x-1/2y=2

1 3/5x=4
8/5x=4 /:8/5
x=2 1/2

x-1/2y=2
x=2 1/2

2 1/2-1/2y=2
x=2 1/2

-1/2y=2-2 1/2
x=2 1/2

-1/2y=-1/2 /:(-1/2)
x=2 1/2

y=1
x=2 1/2
2 3 2