Odpowiedzi

2010-02-07T17:41:43+01:00
-oswojenie wymaga czasu i cierpliwości
-potrzebny jest rytułał np.codzienne przychodzenie o tej samej porze
-przyjaźń(oswojenie)wiąże się z wzięciem odpowiedzialności za 2 osobę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T21:12:28+01:00
"Tylko oswajając można kogoś poznać"
"Ludzie nigdy nie mają czasu, żeby coś poznać. Kupują gotowe produkty. Ale nie ma sklepów ze sprzedażą przyjaciół. Dlatego ludzie nie mają przyjaciół"

Oswojenie- wzięcie odpowiedzialności za osobę, którą się pozna. Zaprzyjaźnienie się z kimś.
1 5 1