Odległosć z Poznania do Torunia w linii prostej na mapie wynosi 4,5 cm.Jaka jest rzeczywista odległość w linii prostej z Poznania Do Torunia, jeżeli mapa wykonana jest w skali 1:3 000 000?


Proszę o szybkie rozwiązanie tego zadania!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:37:39+01:00
1cm-3000000cm
1cm-30km
4,5cm-x
x=135km.
2010-02-07T17:38:40+01:00
4,5cm * 3 000 000 =13500000cm=135km
Odp.Rzeczywista odległość między tymi miastami wynosi 135 km.