Odpowiedzi

2009-10-08T20:27:33+02:00
2,5 cm =500 km
1cm =??

1×500 ÷2,5=200 km

skala
1cm -200 km
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:28:59+02:00
2,5 centymetra na mapie odpowiada 500 kilometrom w terenie, czyli 1 centymetr odpowiada 200 kilometrom, tak więc skala wynosi 1: 2 000 000 (Mogę się mylić, nie jestem pewien do końca czy 1: 2 000 000 czy do 200 000, ale stawiam na dwa miliony.).
1 5 1