Prosze o przetłumaczenie na język angielski oraz odpowiedzenie na pytania.
Tłumaczenie:
1. Na zdjęciu widać kilku młodych ludzi.
2. Prawdopodobnie odbywają ćwiczenie relaksujące typu joga.
3. Są bardzo skupieni.
4. Widać, że są w dobrej formie.
Pytania:
1. How do you think the people in the picture feel?
2. Is it better to do this kind of activity in a group or on your own?

Opis zdjęcia:
Na zdjęciu jest 6 siedzących ludzi, a na przeciwko nich siedzi instruktorka. jest to chyba joga ponieważ wszyscy siedzą po turecku. sa bardzo skupieni i nic nie mówią tylko się usmiechają.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:41:05+01:00
1) Shows several young people on photo.
2) Probably, credible they hold exercise relaxing type yoga.
3) They are concentrated very.
4) Shows, that they are in good form.
------------------------------------------------
1) Co wedlug Ciebie robią ludzie, przedstawieni na obrazku
2) Robi to na Tobie jakies wrazenie?
2010-02-07T17:53:05+01:00
Shows several young people on photo.
Probably, they hold exercise relaxing type yoga.
They are concentrated very.
Shows, that they are in good form.
--------------------------------------------------------------------
Co według ciebie robią ludzie na obrazie ?
Czy robi to na tobie jakieś weażenie ?