Kiedy w warszawie jest południe, w Tokio jest już godz. 20.00,a w Atlancie dopiero 5.00tego dnia
a)Samolot pokonuje trasę z warszawy do Tokio w czasie 11 godzin .O której godzinie tokijskiego czasu wyląduje samolot startujący w środę z Warszawy o godzinie 7.00?
b)Która godzina będzie w Atlancie ,kiedy wyląduje samolot startujący w środę z Warszawy o godzinie 6.00 naszego czasu .samolot leci na tej trasie 10 godzin.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:37:48+01:00
A.
czasu warszawskiego
Tokio Warszawa Atlanta
20.00 12.00 5.00
15.00 7.00 0.00
Odp.samolot wystartował z Warszawy w środę o godzinie 7.00,a w Tokio była już 15.00 leciał 11 godzin i wylądował o godzinie 2.00 w czwartek
B.
Odp.Kiedy samolot ruszył z Warszawy o godzinie 6.00 w środę w Atlancie była godzina 23.00 we wtorek .po 10 godzinach lotu wylądował w Atlancie w środę o godzinie 9.00
2010-02-07T17:40:11+01:00
A) o drugiej w nocy w czwartek
b) o dziewiątej rano w środę
2010-02-07T17:41:39+01:00
Tokyo - 3.00
atlanta - środa 8 rano