Odpowiedzi

2010-02-07T17:40:07+01:00
Bo wzbudzają w nas wiele emocji, pobudzają wyobraznie, milo umilaja czas...
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:43:22+01:00
Książki przygodowe jak dla mnie są najbardziej ciekawe.Dużo się w nich dzieje akcji.Można się z nich dużo nauczyc. Książki przygodowe są bardzo "wciągające", warto im poświęcic swój czas. Kolejną rzeczą dlaczego lubię czytac ksiązki przygodowe jest to, że należą one do epiki, a ja bardzo lubię ten gatunek literacki.
8 4 8