Odpowiedzi

2010-02-07T17:42:43+01:00
Moja wymażona dziewczyna powinna mieć niebieskie oczy, delikatną twarz, piękny uśmiech, średnio długie włosy, powinna mnie kochać, byc sprytna, romantyczna, mądra, powinna mieć dużo znajomych, przebojowa, super i boska:)

pozdrawiam;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:59:09+01:00
W zasadzie sam powinieneś wiedzieć jaką chciałbyś mieć dziewczynę, to nie jest trudne. na profilu masz 16 lat więc mogę mysleć, że juz nie jestes mega dzieciakiem :P

proponuje świetny kawałek z Biblii, dokładniej z Księgi Przysłów [31, 10-31]. opisuje kobietę idealną dla mężczyzny

"Niewiastę dzielną któż znajdzie? Jej wartość przewyższa perły. Serce małżonka jej ufa, na zyskach mu nie zbywa; nie czyni mu źle, ale dobrze przez wszystkie dni jego życia. O len się stara i wełnę, pracuje starannie rękami. Wyciąga ręce po kądziel, jej palce chwytają wrzeciono. Otwiera dłoń ubogiemu, do nędzarza wyciąga swe ręce. Kłamliwy wdzięk i marne jest piękno: chwalić należy niewiastę, co boi się Pana. Z owocu jej rąk jej dajcie, niech w bramie chwalą jej czyny." - to tylko fragment, warto przeczytać całość
jesli to z jakiegos powodu ci sie nie podoba to
moja wymarzona dziewczyna powinna byc naturalna, szczera, nie powinna udawać nikogo kim nie jest. Wymarzoną dziewczyną będzie ta, którą pokocham za nic, bez powodu, po prostu, a i ona odwzajemni to uczucie. Nie bedzie musiala się przede mną wstydzić, nikogo udawać, bać się, bedzie mi ufac, bo bedzie wiedziec ze jest bezpieczna. nie bedzie najwazniejszy dla mnie jej wyglad, bo uroda przemija a to co jest w sercu i we wnetrzu, zostaje na zawsze.