Graniastosłupy
Uzupełnij:
Liczba ścian :7
Liczba wierzchołków :...?
Liczba Krawędzi:...?
Liczba Kątów w podstawie:...?
2.
Liczba ścian ..?
Liczba wierzchołków:12
Liczba krawędzi:...?
Liczba kątów w podstawie:...?
3.
Liczba ścian:...?
Liczba wierzchołków...?
Liczba krawędzi:21
Liczba kątów w podstawie:...?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:44:27+01:00
Graniastosłupy
Uzupełnij:
Liczba ścian :7
Liczba wierzchołków :10
Liczba Krawędzi:15
Liczba Kątów w podstawie:5
2.
Liczba ścian 8
Liczba wierzchołków:12
Liczba krawędzi:18
Liczba kątów w podstawie:6
3.
Liczba ścian:9
Liczba wierzchołków14:
Liczba krawędzi:21
Liczba kątów w podstawie:7
7 4 7
2010-02-07T17:51:35+01:00
1 liczba ścian 7
wierzchołki 10
krawedzie 15
kąty 5

2.ściany8
wierzchołki 12
krawędzie 18
kąty 6

3.ściany 9
wierzchołki 14
krawedzie 21
kąty 7
LICZE NA NAJ:**
4 3 4