Matma .... pomóżcie szybko .... <plis>

to ja jutro ...

1. -6+(-1 1/5) do potęgi 2 x : (-6/25)=
(to tylko dla sprawdzenia)


2. Pan Bolek malował pokój przez 6 godzin. Gdyby ten pokój malował wspólnie z panem Julianem, zajęłoby im to 5 godzin. Ile godzin potrzebowałby pan Julian na samodzielne pomalowanie pokoju ?

(proszę wszystko rozpisać ;D)

pomóżcie

...

2

Odpowiedzi

2010-02-07T17:45:22+01:00
2.6-5=1 tak mi sie wydaje sama pomysl xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:47:18+01:00
-6+(-1 1/5) ^2 x : (-6/25)=

to razy czy podzielić? Nie kumam tego zapisu.


Pan Bolek = 6 h - cały pokój
1h - pan bolek malje 1/6 pokoju

ta sama prędkość - 5 h - 5/6 pokoju
Pan Julian w takim razie w ciągu tych 5 h pomaluje 1/6 pokoju

sam będzie malował 30h.

Trochę niedorzeczne to jest, ale tak mi się wydaje jest ok.