Odpowiedzi

2010-02-07T17:49:48+01:00
1.Śniadanie :
-płatki owsiane z mlekiem
-jabko
-kakao lub herbata z cytryną
2.Drugie śniadanie :
-kanapka z sałatą , szynką i ogórkiem
-owoc lub warzywo lub batonik musli
-woda
3.Obiad:
-zupa warzywna
-ryba bez ości oraz bez bułki tartej w ziolach
-ryż długoziarnisty
-surówka z pora
-kompot jabłkowy
4.Deser :
-kaszka manna lub dwa ciastka pełnoziarniste
5.Kolacja :
-2 kanapki z szynką , serem i warzywami
-herbata
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:52:00+01:00
I śniadanie: Jajko na twardo, pieczywo i herbata.
Lub płatki na mleku.
II śniadanie: Kanapka z warzywami ( pomidorem, sałatą itp) plus sok ze świeżo wyciskanych owoców.
Obiad:
I danie: Zupa warzywna.
II danie: Ryż i ryba gotowana na parze, plus surówka z marchwi, kapusty, ogórków.
Kolacja: Serek ziarnisty plus wybrane warzywa.

pozdrawiam! ;)
1 5 1
2010-02-07T21:32:59+01:00
Śniadanie
mleko ser bulka herbata,platki,dzem
obiad
salatka, gotowane wrzywa na parze + ryz

podwieczorek
owoce ,sok

kolacja
tost z szynka salata pomidor ogorek