Odpowiedzi

2010-02-07T17:48:55+01:00
Moim zdaniem gdyby nie było na świecie(naszym) śmierci,to by było za dużo ludzi.
A po drugie ludzie starożytni(głupsi)wszystko co wybudowali nasi architekci, by zniszczyli.
A po trzecie było by mało jedzenia!!!

pozdrawiam
Patryk



Liczę na naj.!!!.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:49:13+01:00
W takim swiecie panuje radosc. Nie ma bolu, brak cierpienia. wszycy ludzie sie kochaja. Ale moim zdaniem w takim swiecie ludzie by nie doceniali siebie na wzajem gdyz Bog rzekl " zyj dniem jakby byl on twoim ostatnim " ( czy cos takiego) a oni by nie wiedzieli co to znaczy. zyli by i nie zwracali uwagi na to czy rania druga osobe czy nie.
2010-02-07T17:51:59+01:00
Na świecie w którym nie ma śmierci ludzie byli by nieszczęśliwi gdyż umieramy po to by odejść do boga z jego woli.
a po drugie przecież by się ich tyle nie zmieściło :P

Nie wiem jakiej długości to ma być bo dla mnie rozważanie to jest tylko przelotna myśl o zwięzłym znaczeniu:)