1 przetłumacz tekst :

Hallo, Kinder, ich bin in die Stadt
gefahren und komme um sieben Uhr zuruck.
Macht erst eure Hausaufgaben und raumt
dann bitte eure Zimmer auf.
Du, Miriam, ub dann Klavier.
Und du, Anja, geh bitte einkaufen.
Die Liste liegt auf dem Tisch.

Bis spater, Mami

2 zadanie do tekstu Was sollen Anja und Miriam machen

2

Odpowiedzi

2010-02-07T17:57:29+01:00
Cześć dzieci, ja jestem w mieście wrócę o godzinie 7.
Zróbcie najpierw prace domowe i posprzątajcie proszę swoje pokoje.
Ty, Miriam ćwicz granie na pianinie.
A ty, Anja, idz proszę zrób zakupy.
Lista zakupów leży na stole.
Będę pózniej.MAMA

Was sollen Anja und Miriam machen -co powinni zrobić Miriam i Anja?

-Anja musst Einkaufe machen
Miriam musst Klavier spielen.

POZDRAWIAM;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:15:09+01:00
Hej dzieci, pojechałam do miasta i wrócę o godzinie siódmej. Odróbcie najpierw swoje lekcje, a potem posprzątajcie swoje pokoje. Ty Miriam poćwicz później grę na klawiszach, a ty Anja pójdź proszę po zakupy. Lista leży na stole. Do zobaczenia (później) - mama.
Was sollen Anja und Miriam machen? - Co powinny Anja i Miriam zrobić?
- Anja soll ihre Hausaufgabe machen, ihr Zimmer aufr:aumen und Eink:aufe machen. - Miriam soll ihre Hausaufgabe machen, ihr Zimmer aufr:aumen und ubt Klavier.
2 3 2