Odpowiedzi

2010-02-07T17:48:40+01:00
Chwasty zagłuszaja rosliny uprawne w skutek tego sa mniej bogatsze
1 4 1
2010-02-07T17:49:01+01:00
Chwasty niszcz rosliny rosliny z chwastami nie daja nam zyskow rolniczych chwastty mozemy zwalczyc roznymi pryskami i nawozami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T17:49:58+01:00
Mogą zagłuszyc wzrost i rowzój roślin prawnych dlatego albo trzeba je usunąc albo opryskac czyms od chwastów
1 5 1