Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:34:12+02:00
Niektóre surowce mineralne, które mają swoje złoża w Polsce nie są eksploatowane ponieważ istnieje spore zapotrzebowanie na nie i z biegiem czasu stale rośnie.
Prostym przykładem może być gaz ziemny, czy też ropa naftowa, oba są niezbędne to np. ogrzewania domu bądź służą jako paliwo.
4 2 4
2009-10-08T20:37:36+02:00
Surowce mineralne np miedz która duze złorze na na suwałkach nie jest eksplatowana poniewaz jest duza powieszchnia ziemi i szkoda im kasy wola sprowadzic od ruskich