Graniastosłupy
Uzupełnij:
Liczba ścian :5
Liczba wierzchołków :..?
Liczba Krawędzi:..?
Liczba Kątów w podstawie:..?
2.
Liczba ścian :...?
Liczba wierzchołków:..?
Liczba krawędzi:..?
Liczba kątów w podstawie:4
3.
Liczba ścian: ...?
Liczba wierzchołków:..?
Liczba krawędzi:33
Liczba kątów w podstawie:..?
4.
Liczba ścian :9
Liczba wierzchołków :..?
Liczba Krawędzi:..?
Liczba Kątów w podstawie:..?
5.
Liczba ścian :...?
Liczba wierzchołków:16
Liczba krawędzi:..?
Liczba kątów w podstawie:..?
6.
Liczba ścian: ...?
Liczba wierzchołków:..?
Liczba krawędzi:11
Liczba kątów w podstawie:..?
7.
Liczba ścian :...?
Liczba wierzchołków:...?
Liczba krawędzi:..?
Liczba kątów w podstawie:n

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:04:00+01:00
Liczba ścian :5
Liczba wierzchołków :6
Liczba Krawędzi:9
Liczba Kątów w podstawie:3
2.
Liczba ścian :6
Liczba wierzchołków:8
Liczba krawędzi:12
Liczba kątów w podstawie:4
3.
Liczba ścian: 24
Liczba wierzchołków:22
Liczba krawędzi:33
Liczba kątów w podstawie:11
4.
Liczba ścian :9
Liczba wierzchołków :14
Liczba Krawędzi:21
Liczba Kątów w podstawie:.7
5.
Liczba ścian :10
Liczba wierzchołków:16
Liczba krawędzi:24
Liczba kątów w podstawie:8
6.nie może być 11 krawędzi
Liczba ścian:
Liczba wierzchołków:
Liczba krawędzi:11
Liczba kątów w podstawie:
7.
Liczba ścian :
Liczba wierzchołków:2n
Liczba krawędzi:3n
Liczba kątów w podstawie:n
licze na naj:**
4 4 4
2010-02-07T18:06:02+01:00
Uzupełnij:
Liczba ścian :5
Liczba wierzchołków : 10
Liczba Krawędzi:15
Liczba Kątów w podstawie:5
2.
Liczba ścian : 4
Liczba wierzchołków: 8
Liczba krawędzi: 12
Liczba kątów w podstawie:4
3.
Liczba ścian: 11
Liczba wierzchołków: 22
Liczba krawędzi:33
Liczba kątów w podstawie:11
4.
Liczba ścian :9
Liczba wierzchołków :18
Liczba Krawędzi:27
Liczba Kątów w podstawie: 9
5.
Liczba ścian :8
Liczba wierzchołków:16
Liczba krawędzi:24
Liczba kątów w podstawie:8
6.
Liczba ścian: 3, (6)
Liczba wierzchołków: 7, (3)
Liczba krawędzi:11
Liczba kątów w podstawie:3, (6)
7.
Liczba ścian :n
Liczba wierzchołków: 2n
Liczba krawędzi:3n
Liczba kątów w podstawie:n
3 5 3
2010-02-07T18:47:55+01:00
1.Liczba ścian: 5
Liczba wierzchołków: 10
Liczba Krawędzi: 15
Liczba Kątów w podstawie: 5

2.Liczba ścian: 4
Liczba wierzchołków: 8
Liczba krawędzi: 12
Liczba kątów w podstawie: 4

3.Liczba ścian: 11
Liczba wierzchołków: 22
Liczba krawędzi: 33
Liczba kątów w podstawie: 11

4.Liczba ścian: 9
Liczba wierzchołków: 18
Liczba Krawędzi: 27
Liczba Kątów w podstawie: 9

5.Liczba ścian: 8
Liczba wierzchołków: 16
Liczba krawędzi: 24
Liczba kątów w podstawie: 8

Chyba źle wpisałaś, bo jak widzisz przy 11 krawędziach wychodzą liczby w okresie :)

6.Liczba ścian: 3,(6)
Liczba wierzchołków: 7,(3)
Liczba krawędzi: 11
Liczba kątów w podstawie: 3,(6)

7.Liczba ścian: n
Liczba wierzchołków: 2n
Liczba krawędzi: 3n
Liczba kątów w podstawie: n
2 5 2