Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:56:37+01:00
L.p
M.bohaterski żołnierz
D.bohaterskiego żołnierza
C.bohaterskiemu żołnierzowi
B.bohaterskiego żołnierza
N.bohaterskim żołnierzem
Ms.bohaterskim żołnierzu
W.bohaterski żołnierzu
l.mn.
M.bohaterscy żołnierze
D.bohaterskich żołnierzy
C.bohaterskim żołnierzom
B.bohaterskich żołnierzy
N.bohaterskimi żołnierzami
Ms.bohaterskich żołnierzach
W.bohaterscy żołnierze
Mam nadzieję, że pomogłam.................
Pozdrawiam;)
1 5 1
2010-02-07T17:57:13+01:00
L.poj.
Mianownik (kto?co?) bohaterski żołnierz
Dopełniacz (kogo? czego?) bohaterskiego żołnierza
Celownik (komu? czemu?) bohaterskiemu żołnierzowi
Biernik (kogo? co?) bohaterskiego żołnierza
Narzędnik (kim? czym? ) bohaterskim żołnierzem
Miejscownik (o kim? o czym?) bohaterskim żołnierzu
Wołacz (Oo!) bohaterki żołnierz!

l.mn.
Mianownik (kto?co?) bohaterscy żołnierze
Dopełniacz (kogo? czego?) bohaterskich żołnierzy
Celownik (komu? czemu?) bohaterskim żołnierzom
Biernik (kogo? co?) bohaterskich żołnierzy
Narzędnik (kim? czym? ) bohaterskimi żołnierzami
Miejscownik (o kim? o czym?) bohaterskich żołnierzach
Wołacz (O!) bohaterscy żołnierze!

pozdrawiam! ;)
1 5 1
2010-02-07T17:57:58+01:00
L.poj
M.bohaterski żołnierz
D. bohaterskiego żołnierza
C.bohaterskiemu żołnierzowi
B. bohaterskiego żołnierza
N. z bohaterskim żołnierzem
Msc. o bohaterskim żołnierzu
W.bohaterski żołnierz

l.mn.
M. bohaterscy żołnierze
D. bohaterskich żołnierzy
C. bohaterskim żołnierzom
B. bohaterskich żołnierzy
N. z bohaterskimi żołnierzami
Msc. o bohaterskich żołnierzach
W. bohaterskich żołnierze
1 5 1