Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:55:48+01:00
1)np.
*ponieważ oczyszczają powietrze pochłaniając duże ilości pyłów i innych szkodliwych substancji
*produkuje tlen w procesie fotosyntezy
*gromadzą duże ilości wody zapobiegając powodzi
2)kora sosny ---larwa kornika----dzięcioł----krogulec
2 5 2
2010-02-07T18:22:28+01:00
1) dają tlen, żyją w nim zwierzęta i jest środowiskiem naturalnym
2) krogulec je szczątki dzięciołów dzięcioł je larwy kornika, a larwa je kore sosny

chyba ale nie jestem pewny
2 5 2
2010-02-07T18:33:49+01:00
Zad.1
-w lasach żyją zwierzęta
- rosną tam żadkie rośliny
- drzewa produkują tlen, który jest niezbędny nam do życia
- w lesie można się zrelaksować i pooddychać świerzym powietrzem

Zad.2
kora sosny---larwa kornika---dzięcioł---krogulec
4 5 4