Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:02:20+01:00
Częstotliwość informuje nas o ilości drgań w jednostce czasu .
Czyli w tym przypadku jest to 50 pełnych drgnięć w sekundzie.
Okres
T = 1/f = 1/50[1/s] = 0,02 s
14 3 14
2010-02-07T18:02:25+01:00
Częstotliwość drgań wynosząca 50 Hz oznacza, że w ciągu 1s ciało wykonuje 50 drgań.
Okres drgań to odwrotność częstotliwości drgań.
T = 1/f = 1/50Hz = 0,02s
13 4 13
2010-02-07T18:02:28+01:00
Ciało wykonuje 50 drgań w czasie 1 sekundy

f = 1/T
T = 1/f
T = 1/50 s
9 4 9