Kolejne tłumaczenie: (tylko nie z internetu prosze, i nie musicie pisac słowa angielskiego, jak same polskie to nawet lepiej)

bookkeeper
bore
bossy
bothersome
breakthrough
breathless
breathlessly
breathtaking
breathtakingly
breeze
brevity
brevity
bribery
bridecake
brisk
bud
buffer
buffet (1)
buffet car
bulging
bulk
bulky
bulletproof
bully
bumpy
bundle
bystander
byway
cackle
calamity
calling
callow
calumny
can-do
cancel
cancellation
capricious
capture
caring
carport
cash machine
cash-desk
cashpoint
cast-off
castaway
casualty
catchy
catchy
catnap
catwalk

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:12:04+01:00
Bookkeeper - ksiegowy
bore - urodzic sie
bossy -
bothersome - klopotliwy
breakthrough - przełom
breathless -
breathlessly -
breathtaking - dech
breathtakingly - zapierające dech w piersiach
breeze - zwięzłośc
brevity -
bribery - powiew
bridecake - przekpstwo
brisk - żywy
bud - poczatek
buffer-
buffet (1) - bufet
buffet car - samochod bufetowy
bulging - wyburzenie
bulk - luzem
bulky-wielkogabarytowy
bulletproof-kuloodporny
bully-
bumpy- wyboisty
bundle - przestronny
bystander - obejscie
byway-rechot
cackle - nieszczescie
calamity - wzywac
calling -
callow - nieopierzony
calumny - oczszerstwo
can-do - da sie zrobic
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:12:18+01:00
Księgowy
nudzić się , wiercić
boss - szef
kłopotliwy
przełom
mniejszy oddech
bez tchu
zapierające dech w piersiach
zapierające dech w piersiach
wietrzyk
zwięzłość
zwięzłość
przekupstwo
ciasto panny młodej
rześki
Pączek
Bufor
bufet
wagon restauracyjny
wypukły
masa
wielkogabarytowych
kuloodporny
znęcać się
wyboisty
wiązka
osób postronnych
boczna droga
rechot
nieszczęście
wzywając
Callow
oszczerstwo
da się zrobić
Anuluj
odwołania
kapryśny
wychwytywania
opiekuńcze
wiata
bankomat
kasy
Bankomaty
porzucony
rozbitek
wypadku
catchy
catchy
kocia drzemka
koci spacer